Direktlänk till inlägg 2 juli 2008

Nu har jag anmält mig till tjejmilen!!!!

Av ************ - 2 juli 2008 16:43

Äntligen ska jag få till och springa tjejmilen, hoppas att jag lyckats träna tillräckligt till det, jag har ju ändå varit duktigt att komma ut 2-3 ggr/V men räcker det????? 

Ska bli kul iallafall trist bara att familjen inte kan följa med in och hejja, maken är borta då så jag får väl låtsas att det finns fler som hejjar på mig.


Vad härligt det är med Semester har haft det i ½ v nu, men det kommer att bli tuffare att gå tbx till jobbet för då har maken fortfarande sem i och med att han inte har börjat sin ännu, han går nästa vecka..

Det är BRA mycket värre att veta att man ska börja jobba efter sem, man ska komma in i rutinerna och då samtidigt veta att resten av familjen är hemma och har det bra.


I morrn drar jag till bästa vännen i Mölnbo ska bli mysigt, ska sova där en natt.

Stora tjejen är där redan hon har sovit över en natt och åker hem med mig på fre, hon är nämligen bästis med min kompis dotter.


Ja annars händer det väl inte så mycket ska ta tag i kvällsmatern i kväll blir det Tacos.


Ha det så gott!!!!!!!!!!!! 

 
 
Z

Z

2 juli 2008 21:11

Jag är ju också anmäld, men jag tror inte jag kommer palla springa så jag kan istället komma och hejja på dig! ;-)

http://annazoila.blogspot.com

 
Ida

Ida

18 juli 2008 07:20

Då kanske vi ses där... Blir 4e året för mej med tjejmilen iår... Om vi inte ses där, så lycka till!! Kram

http://smiley81.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 21 april 2009 07:00

Men än har jag lite tid över, men just då man sätter sig vid datorn så går tiden så fruktansvärt fort.   Vi har ju ingen tv i sovrummet längre så nu lever jag med datorn/internet typ 24/7 känns det som, nej så illa är det nog inte(jag läse faktist en...

Av ************ - 13 april 2009 08:38

Fattar inte vart tiden tar vägen påskledigheten är snart slut, men det blir ju bara en kort vecka som kommer skönt!!!!!   I Fre hade vi gäster på lite em fika,  prövade på ett nytt recept som faktist blev väldigt lyckat, en kladdkaka som smakar preci...

Av ************ - 11 april 2009 00:26

Oj vad tiden går, fattar inte vi är redan i nne i April och snart är det sommar!   Vi har hunnit avverka en underbar vecka i fjällen och jag har hunnit fylla år, ja tiden går fort.   Det har hänt en hel del i mitt liv de senaste mån och jag håller på...

Ovido - Quiz & Flashcards