Direktlänk till inlägg 3 oktober 2008

Äntligen Fredag!!!

Av ************ - 3 oktober 2008 19:16

Har hunnt gå på bröllop, jobba, jobba, jobba och packa sedan förra lördagen.


Syster yster gifte sig ju dom var så fina!!!!!


Och nöjd med kläderna blev jag, hade ju tyo 6 sjalar att välja mellan och det fick bli en rosa jättefin sjal, blev jättenöjd med kläderna och allt.


Snart flyttar vi, det har väl ingen kunnat undå att höra....*ler* men jag längtar, snart får barnen varsitt rum och vi får större, det kommer att bli så mycket lättare att umgås med våra vänner, ska bli så kul.


I kväll har vi ätit riktigt gott, kött och Pommesfrite...ja, jag vet det sistnämda lät lite onyttigt, men jag har bestämt mig att helgerna har blivit en sån tid som jag faktist får äta lite onyttiga saker, jag UNNAR mig det och i veckorna tänker jag mer på vad jag äter.


Var ute och sprang i går förresten, kändes ganska ok fast efter 4 km kände jag av lite smärta i knät, får nog hålla mig till 4 km rundor i höst och vinter några ggr i v jag kan ju ändå få upp till ca 2 mil i veckan på det ändå, det är ju inte helt fel och så har jag lite andra träningsplaner inför vintern, men det får jag nog vänta med att nämna nåt om till jag vet att det blir av.


Man mår ju så bra av att hålla igång, jag ösnkar bara att jag hade haft mer tid, nu hinner man knappt ut för att  springa en sväng bara för att jag igentligen måste packa, packa och åter packa.

Men det är bara att ha lite is i magen allt ordnar sig till slut.

Kanske lyckas man bli av med några gram i och med all flytt ;)


Snart ska vi ha lite Fredags mys och sätta oss och kolla på miffo, den har man ju sett, men barnen har inte sett den och det finns inget annat roligt att ladda hem som hela familjen kan titta.


Och vi har börjat avverka både House och Heroes (nya USA avsnitt), jättekul! När vi är klara med dessa då blir det fortsättning på Greys och Lost, men Lost kommer det ju inga nya avsnitt förrän till nästa år av vad jag förstått.

Men det är mysigt att ha nåt att kolla på det jag igentligen följer just nu ä'r Desperate Houswife men det är nåt jag och mellan tjejen kollar på tillsammans det har liksom blivit våran tid.


nu ska jag gå och förbereda lite fredagsmys, ha en mysig fre kväll alla där ute.



 
 
petra  fd grannen på blomstergränd

petra fd grannen på blomstergränd

3 oktober 2008 22:38

vad kul att det äntligen är flyttdags för er..
Måste vara jätte skönt o få det så mycket större:-)
ha det så bra.kram petra

http://pwestermark.blogg.se

 
Carmen

Carmen

19 oktober 2008 15:13

Halloj
Vad kul att flytten gick bra. Nice med större å allt helt nytt. Hoppas ni ska trivas kanon där.
Vore skoj med en fika snart.

Kram

http://www.FamLofstrom.blogg.se

 
Carmen

Carmen

22 oktober 2008 00:18

Hallå.

Vore nice med en UPPDATERING!!!! av bloggen. ;-)

http://www.FamLofstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 21 april 2009 07:00

Men än har jag lite tid över, men just då man sätter sig vid datorn så går tiden så fruktansvärt fort.   Vi har ju ingen tv i sovrummet längre så nu lever jag med datorn/internet typ 24/7 känns det som, nej så illa är det nog inte(jag läse faktist en...

Av ************ - 13 april 2009 08:38

Fattar inte vart tiden tar vägen påskledigheten är snart slut, men det blir ju bara en kort vecka som kommer skönt!!!!!   I Fre hade vi gäster på lite em fika,  prövade på ett nytt recept som faktist blev väldigt lyckat, en kladdkaka som smakar preci...

Av ************ - 11 april 2009 00:26

Oj vad tiden går, fattar inte vi är redan i nne i April och snart är det sommar!   Vi har hunnit avverka en underbar vecka i fjällen och jag har hunnit fylla år, ja tiden går fort.   Det har hänt en hel del i mitt liv de senaste mån och jag håller på...

Presentation

Omröstning

Vad gör du här?
 Stammis läsare
 läser då och då
 läser för första gången
 läser inte hamnade bara här
 Känner mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards