Direktlänk till inlägg 2 maj 2009

sitter här i sängen och kl är ................

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.


Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promenad och spelat spel och bara suttit och snackat lite skit,

jättekul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Är så nöjd har fått till 2 springrundor den här veckan och än är inte veckan slut, ska ta en runda på Sön och hör o häpna, jag har inte ens haft ont i knäna då jag varit ute o sprungit, jag är jättelycklig!!!!!!!!!!!


Tack för de fina orden Z, vilken mage???!!! jo du, den finns där men jag har insett att den kommer aldrig att försvinna, det är bara att inse fakta!!!!!!!!!

Men det går alltid att jobba med sitt inre så man tillslut kanske får för sig att den har minskat lite iallafall.


Nej ju ska jag ta och sova och L, hoppas ni får trevligt i Thailand och ja, vi får se över en tid till att träffas efter att ni kommit hem.


Godnatt på er alla, ska ta o sova lite nu.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 21 april 2009 07:00

Men än har jag lite tid över, men just då man sätter sig vid datorn så går tiden så fruktansvärt fort.   Vi har ju ingen tv i sovrummet längre så nu lever jag med datorn/internet typ 24/7 känns det som, nej så illa är det nog inte(jag läse faktist en...

Av ************ - 13 april 2009 08:38

Fattar inte vart tiden tar vägen påskledigheten är snart slut, men det blir ju bara en kort vecka som kommer skönt!!!!!   I Fre hade vi gäster på lite em fika,  prövade på ett nytt recept som faktist blev väldigt lyckat, en kladdkaka som smakar preci...

Av ************ - 11 april 2009 00:26

Oj vad tiden går, fattar inte vi är redan i nne i April och snart är det sommar!   Vi har hunnit avverka en underbar vecka i fjällen och jag har hunnit fylla år, ja tiden går fort.   Det har hänt en hel del i mitt liv de senaste mån och jag håller på...

Av ************ - 27 januari 2009 20:56

Kanske jag ändå ska ta och skriva några rader.   Det har varit en jobbig jul och Nyår min pappa gick bort på Juldagen, det var ju såklart fruktansvärt, men det som var mest jobbiga det var att då jag fick beskedet att Pappa dött var att han hade vari...

Presentation

Omröstning

Vad gör du här?
 Stammis läsare
 läser då och då
 läser för första gången
 läser inte hamnade bara här
 Känner mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards