Alla inlägg under oktober 2007

Av ************ - 13 oktober 2007 12:22

ja det blir inte mycket skrivet här på bloggen, hinner mest bara gå in på facebook och kolla runt lite, jag är fast...men kul är det!


Sitter här och funderar på vad jag ska göra med min tid just nu, ska jag plugga,shoppa hm...med vilka pengar..? ja el ska jag bara ta min 500 siders bok och läsa lite?

Tror att det lutar åt att göra det sistnämnda.


Ikväll ska vi iväg till några vänner, ska bli trevligt.


Det är så kul i går då vi tänkte att vi bara skulle åka förbi tomten där vi ska bo, så visade det sig att nu minnsan har dom smällt upp huset.

Vi var ju förbi tomten häromveckan då var det bara grunden gjuten, men nu stod huset där HÄFTIGT!!!!


Man ser ju att det blir ju inga stora tomter och husen står ganska nära varandra, men så är det om man vill bo i sthlm området, betala mycket för liten yta, men det är det värt, vi har ju väntat på det i många år nu,,,så det är vi värda.


Går och hostar inte kul och jag som ska ut och springa imorgon, tänkte ju öka mina rundor till 3 ggr/v nu närjag varit så duktig i veckor här och sprungit 2 ggr/V så nu är det dags att öka och ge mig lite till att bita i.

 Men ut ska jag iallafall imorrn vare sig jag hostar eller inte!


Så är det.


Ni får ha det så bra alla är ute.

Hej

Av ************ - 2 oktober 2007 17:58

Hej!


Desirèe, om du läser detta, jag kan inte hitta din blogg, har du gått ur?

vi måste höras innan Lör så jag vet när vi ska träffas. 


du, jag är inne en del på facebook, så gå gärna in dit, det är jättekul!


kram Gita 

Presentation

Omröstning

Vad gör du här?
 Stammis läsare
 läser då och då
 läser för första gången
 läser inte hamnade bara här
 Känner mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards