Alla inlägg den 4 juli 2008

Av ************ - 4 juli 2008 22:59

Tack för att det finns nån som kan komma o hejja på mig då maken inte kan då Tjejmilen går av stapeln.

Jag vet ju inte heller om jag fixar det ibland är jag så himla rädd att benen ska ge vika ja har man OP för en menisken skada så finns det alltid en latent oro, men så ska det väl inte bli, jag menar att jag skadar mig nu när jag tränar för fullt inför tjejmilen.


Fick mitt schema inför mitt nya jobb som oxå är inom barnomsorgen men ett väldigt kärt återseende, jag går nämligen tbx till mitt gamla jobb nu i höst. jag är jättenöjd med schemat jag fick så det blir nog bra, men ack vad mycket kvällsgrejjer dom har, har glömt bort att det var mer möten på kvällarna än där jag nu har varit i 9 mån. Men det känns väldigt genomtänk så det ska bli spännande och lilltjen börjar ju bli större.


I går ringde maken då jag var hos kompisen i mölnbo på em då vi var på väg hem från badet, att mäklaren ringt och ville ha en visning som i dag kl 12:00 och jag som är en sån himla planerings människa...hu...vad jobbigt det blev, mest för maken och sonen som fick göra allt eller väldigt mycket arbete därhemma.

Jag satt och oroade mig för hur det gick därhemma hela kvällen men jag lyckades slappna av tack vare god mat och gott vin och trevligt sällskap så det gick ganska bra.

Så kl 7:15 var jag tvungen att stiga upp i dag och vi som skulle ha en trelvig fm........så var det med den, satt oss i bilen for iväg till Huddinge, hem o städa.....fejja...gno....o fejja.......trallalalalalal......!


Sedan när allt var klart åkte jag ocgh 2 barn till Herin och åt Indiskt......mm...GOTT!!


Maken ringde och sa att nu hade vi 2 par som var intresserade kul!! men jag känner att man vill ju inte ta ut nåt i förväg, men så på Må kör vi en andra visning och det ser väldigt ljust ut, samma par vill komma o se huset på Må.......så alla där ute, håll tummarna!!!!


Nu ska jag ta o sova börjar bli lite trött nu och ska lämna över datorn till dottern som kan vara vaken halva natten dom har ju faktist sommarlov får man ju höra stup i kvarten.


Sov gott alla därute!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards