Alla inlägg under oktober 2008

Av ************ - 22 oktober 2008 08:08

Oj..ser att jag onte skrivit på länge, förstår att mina vänner får abstinens...*ler* jag lovar att uppdatera mig då jag har lite mer tid,, måste springa till jobbet, en del av er kanske jag rentav kommer att se nu på morgonen* ler*


Ha det så bra alla glada, ska lägga in lite kort på vårt hus som vi nu äntligen bor i.


Hej svejs!!!!

Av ************ - 3 oktober 2008 19:16

Har hunnt gå på bröllop, jobba, jobba, jobba och packa sedan förra lördagen.


Syster yster gifte sig ju dom var så fina!!!!!


Och nöjd med kläderna blev jag, hade ju tyo 6 sjalar att välja mellan och det fick bli en rosa jättefin sjal, blev jättenöjd med kläderna och allt.


Snart flyttar vi, det har väl ingen kunnat undå att höra....*ler* men jag längtar, snart får barnen varsitt rum och vi får större, det kommer att bli så mycket lättare att umgås med våra vänner, ska bli så kul.


I kväll har vi ätit riktigt gott, kött och Pommesfrite...ja, jag vet det sistnämda lät lite onyttigt, men jag har bestämt mig att helgerna har blivit en sån tid som jag faktist får äta lite onyttiga saker, jag UNNAR mig det och i veckorna tänker jag mer på vad jag äter.


Var ute och sprang i går förresten, kändes ganska ok fast efter 4 km kände jag av lite smärta i knät, får nog hålla mig till 4 km rundor i höst och vinter några ggr i v jag kan ju ändå få upp till ca 2 mil i veckan på det ändå, det är ju inte helt fel och så har jag lite andra träningsplaner inför vintern, men det får jag nog vänta med att nämna nåt om till jag vet att det blir av.


Man mår ju så bra av att hålla igång, jag ösnkar bara att jag hade haft mer tid, nu hinner man knappt ut för att  springa en sväng bara för att jag igentligen måste packa, packa och åter packa.

Men det är bara att ha lite is i magen allt ordnar sig till slut.

Kanske lyckas man bli av med några gram i och med all flytt ;)


Snart ska vi ha lite Fredags mys och sätta oss och kolla på miffo, den har man ju sett, men barnen har inte sett den och det finns inget annat roligt att ladda hem som hela familjen kan titta.


Och vi har börjat avverka både House och Heroes (nya USA avsnitt), jättekul! När vi är klara med dessa då blir det fortsättning på Greys och Lost, men Lost kommer det ju inga nya avsnitt förrän till nästa år av vad jag förstått.

Men det är mysigt att ha nåt att kolla på det jag igentligen följer just nu ä'r Desperate Houswife men det är nåt jag och mellan tjejen kollar på tillsammans det har liksom blivit våran tid.


nu ska jag gå och förbereda lite fredagsmys, ha en mysig fre kväll alla där ute.



Presentation

Omröstning

Vad gör du här?
 Stammis läsare
 läser då och då
 läser för första gången
 läser inte hamnade bara här
 Känner mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards