Alla inlägg den 20 juli 2008

Av ************ - 20 juli 2008 23:53

Sov till 10 åt lite frukost sedan åkte vi iväg till Ikea för att kika runt lite till till nya huset, det är så kul att gå runt och spåna och fila lite på hur man vill ha det.

Tur är att maken och jag har rätt lika smak så vi slipper stå och bli oense om minsta lilla detalj, så var det med köket, köket lyckades vi välja på en kvart medans vi hörde ett annat par som var så oense att det var svårt att undgå att inte lyssna på vad dom sa.


våran lillskrutta har varit och lekt med en kompis hela dagen, så skönt att få lite egen tid så det slutade med att alla var så rastlösa här hemma att jag satt på mig träningskläderna och dom andra hoppade upp på cyklarna och hängde med mig ut, slutade med att jag sprang 1 mil och jag kan lova att det känns i bena just nu men jag känner mig rätt nöjd.


I morgon kommer tjejen som ska köpa vårt hus o besikta vårt hus, sen är det klart, känns så himla skönt att huset är sålt.


Och om 2 dgr drar vi till Turkiet, ska bli roligt!!!!!!


Nu ska jag a o sova!


Godnatt!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards