Alla inlägg under augusti 2008

Av ************ - 31 augusti 2008 20:10

Har fått maila och klaga ang tidtagningen via chip som jag hade i dag.


Jag startade kl 13:00 och kom i mål 13:50 exakt, för att vara mer exakt så var det 01:50:55 och enl listan så har jag hamnat på 1.00.55, värdelöst om det inte funkar då man har betalat för att få chip.


Tydligen har det varit lite problem med tidtagningen så ja.....och det kommer ju ändå aldrig att kunna redas ut, jag får väl se det som att det viktigaste är väl att jag själv vet vad jag hamnade på.

Och nästa år så blir det inget chip, ska det ändå krångla kan jag lika gärna vara utan, man håller ju reda på tiden väldigt bra ändå utan chippet och allt.


SÅ DET SÅ!!!!


Tack Z för din gratulation och du förresten pussa dina underbara barn från mig. KRAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Av ************ - 31 augusti 2008 16:38

Nu är tjejmilen avklarad, jag känner mig såååå supernöjd, väntar bara på resultatet på nätet, fick en ros av maken, så gulligt!!!!

Tror att jag höll min tid som jag räknat med, men man vet aldrig kanske har jag räknat fel på några min + - vi får väl se.

Men det var en härlig känsla att springa med så många, när jag sprang vårruset var det väl ca 3000 anmälda nu var vi typ 25 000, ganska så många fler.


Det känns så roligt att jag genomförde loppet, jag har ju jobbat för detta hela året mer el mindre, vad ska jag nu jobba för, en annan "dröm " är ju faktist att genomföra halvmaran, ja, ja drömma kan man ju alltid göra.


Så nu väntas svärmor över på en liten fika, en nygjord sockerkaka och i kväll ska jag gotta mig i lite ostbågar och salta pinnar, har inte ätit det på 100 år.


Nu ska jag gå och se till Kakan så att den inte bränns vid.....



Av ************ - 28 augusti 2008 22:31

Snart är det daxs för tjejmilen, har tränat och legat i inför det, men så får jag för mig, tänk om jag inte klarar det, fast det vet jag iof att jag gör.


Har ju anmält mig och tänkt att jag ska springa själv, det ska jag fortf. men så  visade det sig att en kompis till mig ska springa och jag visste till en början inte om att hon anmält sig, men nu så ska vi ses vid start och sedan vid mål.

Vi båda kände att det är jättekul att springa med andra men det är svårt att hänga ihop man springer olika snabbt, men bara vetskapen att veta att den andre ska springa är ju jättekul.


I kväll var jag o införskaffade lite nya täningskläder, kul!

Ska se till att ladda över lite hårdrock i mobilen så jag har nåt bra att springa till :)


Nu får ni önska mig lycka till alla som läser detta.


ja, jag vet det låter som det är ett maratonlopp jag ska springa.....nej...det är BARA tjejmilen, men för mig är det premiär!!!!!!!!!!!


Godnatt!!!! 

Av ************ - 6 augusti 2008 22:42

För det första har jag börjat jobba och det känns helt ok, maken är hemma med barnen just därför kan jag slappna av lite och göra det jag ska.


I kväll har jag och äldsta dotten varit till Gröna Lund tillsammans med en grann tjej och hennes mamma, vi har haft såååååå roligt ihop.

Vi lyckades få en jättefin kväll.


Annars händer det väl inte så mycket just nu. Slut på sem men för det, är det faktist inte slut på sommaren. 




Presentation

Omröstning

Vad gör du här?
 Stammis läsare
 läser då och då
 läser för första gången
 läser inte hamnade bara här
 Känner mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards