Alla inlägg den 31 juli 2008

Av ************ - 31 juli 2008 22:48

Vi har haft det såååå härligt i Turkiet en vecka går alldelse för snabbt.


Vi har ätit god mat och badat och shoppat varje dag, själv handlade jag iof inte så mycket men barnen hittade en hel del.

Rummet som vi hade på Hotellet var jättebra men pesonalen på hotellet var under all kritik, den enda som gjorde ett RIKTIGT bra jobb var städerskan som fick all vår dricks *ler*


Så nu går sista sem veckan mot sitt slut fattar inte att jag haft 5 v, jag har njutit varenda minut av ledigheten, det ska bli såå roligt att börja jobba igen i och med att jag går tbx till mitt gamla jobb och så har jag en del att se fram emot i höst, bröllop  (syrran Gifter sig) och flytt.


Varenda år i slutet av sem så får jag lite smått panik och börjar fundera på hur det ska gå med skola ,jobb, hur man ska få allt att funka men jag vet att allt reder sig, man får ta en dag i taget. 


Men än ska jag njuta av att jag faktist är ledig i några dagar till så i morrn såker vi ut till stugan för där vet jag att vi kan slappna av lite om inte annat jag, där slipper man iallfall all tvätt och all plockning.



Ovido - Quiz & Flashcards