Direktlänk till inlägg 4 april 2008

Så var vi hemma!

Av ************ - 4 april 2008 14:15

Så härligt vi haft det i fjällen längtar redan till nästa år.


Vi hade så mysigt vi bodde i samma hus som förra året

fast i andra halvan kan man säga det var en parstuga som vi bodde i.


Nellie skullle ju varit hemma men så belv det inte och tur var väl det igentligen för under dessa dgr som gick så lärde hon sig att åka skidor och att åka lift helt själv, sen var det kört det enda hon ville göra då vi ville vila var att åka åka åka.....så det var ju TOPPEN!!!!


Och min 35-års dag firade jag ju i fjällen med jag tror att det var veckans vackraste dag, solen sken och det var typ ca 12 gr varm så vi hade det toppen.

Och nu undrar ni säkert vad jag fick...jo...jag fick pengar "fast dom var hemma" till att köpa en crosstrainer eller en motionscykel och kanske räcker pengarna till en liten tatuering, ja jag är så himla sugen på att glöra en tautering, men det har jag pratat om i typ 5 år, men nån gång ska jag få till det, jag vill ju att den ska vara genomtänkt innan jag drar mig till o göra en.


Min syrra undrar om jag blivit galen men näää inte mer än jag redan är i så fall.


I kväll ska vi bort till några vänner och i morgon ska vi till Wallmans och på Sön ska vi hem till mina föräldrar och beskåda nykomlingen...dom har skaffat en valp som är ca 9 veckor gammal en jättesöt kungspudelvalp...det låter kanske inte så gulligt, men dom är såååååååååååå söta.


Googla på kungspudelvalpar så får ni se.


Nu ska jag fortsätta med uppackningen om man bara slapp det, det är bla det tråkigaste jag vet att göra.


 
 
Z

Z

4 april 2008 16:03

Valparna var verkligen bedårande söta! Kul att ni haft det bra!

http://annazoila.blogspot.com

 
Tonårsmorsa

Tonårsmorsa

4 april 2008 20:47

Hej Gita! Jag fann en urgammal kommentar på min blogg från dig och fick så dåligt samvete, för jag tror inte jag svarade dig ens. Jag brukar försöka svara på mina kommentarer, men ibland försvinner tiden för mig. Sorry! Har nu skrivit ett litet svar på din kommentar:
http://tonarsmorsa.se/personligt/#comment-5955

Kram och hoppas du får en toppen helg! :-)

http://tonarsmorsa.se

 
Lina

Lina

6 april 2008 21:30

Vad härligt det låter, vi hoppas kunna komma iväg kanske nästa år! Vore kul om ungarna fick chansen att lära sig. Men det är så mycket man vill göra!

Hoppas att det är bra med er!
Kram Lina

http://www.livifarsta.blogspot.com

 
petra

petra

9 april 2008 23:24

Vad mysigt ni verkar ha haft det i sälen..
vad duktig nellie är som åker slalom redan.vanessa stod på ett par skidor förra året o åkte lite fram o tillbaka ¨på vägen men mer än så har det inte hunnit bli.men vi ska fira julen i sälen så då kanske hon lär sig lite mer..
det är jätte roligt att du kommer in o läser min blogg.jag är så dålig på att komma på vad jag ska skriva om men det är jätte kul med en egen blogg ..
2 av mina barn fyller år i maj.
vanessa fyller 5år den 19maj o daniel fyller 3år den 28maj.o johan minstingen i familjen är 6månader.. kram petra

http://pwestermark.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 21 april 2009 07:00

Men än har jag lite tid över, men just då man sätter sig vid datorn så går tiden så fruktansvärt fort.   Vi har ju ingen tv i sovrummet längre så nu lever jag med datorn/internet typ 24/7 känns det som, nej så illa är det nog inte(jag läse faktist en...

Av ************ - 13 april 2009 08:38

Fattar inte vart tiden tar vägen påskledigheten är snart slut, men det blir ju bara en kort vecka som kommer skönt!!!!!   I Fre hade vi gäster på lite em fika,  prövade på ett nytt recept som faktist blev väldigt lyckat, en kladdkaka som smakar preci...

Av ************ - 11 april 2009 00:26

Oj vad tiden går, fattar inte vi är redan i nne i April och snart är det sommar!   Vi har hunnit avverka en underbar vecka i fjällen och jag har hunnit fylla år, ja tiden går fort.   Det har hänt en hel del i mitt liv de senaste mån och jag håller på...

Ovido - Quiz & Flashcards