Alla inlägg den 20 april 2008

Av ************ - 20 april 2008 02:30

I går kväll  Fre, började vi att måla köket vid 22 tiden och jag är ju så väldans pigg på kvällarna så jag fick ju värsta farten under nattens gång, jag höll på att rensa papper och röjjde till 03:00, när jag väl hade somnat sov jag som en stock.

Vaknade vid 08:30 av att yngsta dottern väckte mig och så visade det sig att maken hade vakant 05 och kunde inte somna om så han hade redan då vid 09:00 hunnit stryka på en målning till och färgen hade hunnit torka och satt upp gardinstången och flyttat tbx alla möblerna. Allt är med andra ord klart.

Vi kände att svarta luckor till knallgul tapet som var snyggt för typ 10 år sedan (som då var modernt) var inte så snyggt, så det var därför vi var tvugna att måla om.Nu slipper man kräkas på färgen, nu blev det en grå färg till svarta luckor, helt ok! 

Snacka om att jobba effektivt och i skift...*fniss* 


Ska lägga upp några bilder på hur det blev så småninom så ni får ett humm om vad jag pratar om.


Var hos våra kompisar i kväll, vi hade jättetrevligt,det var så skönt o bara slappna av i några timmar.


I morgon så blir det hallen på övervåningen som ska göras rensa vid datorn och sedan blir det nog badrum och ytterligare så börjar jag nog med tjejernas rum, får se hur mckt man hinner, vi får ju främmande vod 14 tiden och så ska jag hinna ut och springa på fm.


Det blir ju några stressiga dgr nu fram till Ons då mäklaren kommer och ska besikta huset.


Nu ska jag bra läsa lite nyheter på nätet sedan måste jag ta och sova så man orkar med morgondagen.


Sov gott alla där ute och  S snart kommer jag o hälsar på om allt går enligt planerna *ler*




Ovido - Quiz & Flashcards