Alla inlägg den 13 april 2008

Av ************ - 13 april 2008 23:24

vad vi har slitit i dag, har farit fram o tbx, varit till Ikea i Barkaby där hade dom våra handtag till köket som vi ville ha, hämta dottern på kalas och farit o handla lite mat och ja.....i går förresten handlade jag löparskor på löplabbet, fick pröva ut skor på löpband och ja det kände ju jättebra men billigt blev det inte, men det var ju faktist presentpengar jag köpte skorna för.


Och i går hade vi ju främmande av våra vänner det var lika trevligt som vanligt och som vanligt hamna vi i heta disskusioner då vi spelar alltid lika roligt!!!!


Men i dag i allafall så höll jag på som bäst i köket o gjorde Renskavsgryta då maken sa att jag inte loggat ut mig från min blogg, så han satt och hade jättekul o pula med min blogg lite.

Så det är han som lagt in bilderna, han säger att han inte bryr sig om sånt med min blogg o allt, men jag tror nog att lite nyfiken är han allt.


I kväll har vi rensat ur sovrummet, så nu ekar det faktist i rummet, vi har tagit bort bokhylla och rensat bort mycket annat så.

Och på Tis kommer dom nya köksluckorna, ska bli kul!

Av ************ - 13 april 2008 18:48

Häromdagen var vi vid huset och kikade, laddar upp lite bilder från den ofärdiga interiören....

Ovido - Quiz & Flashcards