Alla inlägg den 27 april 2008

Av ************ - 27 april 2008 18:12

Snacka om slut man är men dagen blev väldigt lyckad.


Kl 10 i morse så var det dags för våran äldsta att Konfirmeras, det var såå fint och man blir så stolt o se hur duktig sonen var.


Känns lite konstigt när man såg ungdomarna i kyrkan dom är ju bara 13,14 år men dom såg så stora ut där de stod, dom var så fina i sina vita dräkter och duktiga på att göra sina uppgifter som var och en hade blivit tilldelat.

Känns som man blivit lite äldre då man satt där i kyrkan, jag minns ju själv då jag konfirmerades, jag var typ ja vad var jag, jag var 14 år och jag minns det som i går, det var faktist en ganska kul grejj, man fick ju lära känna många nya människor.  


Efter cermonin for vi hem till oss och åt Indisk Gryta m. ris och hade present öppning,hela dagen  blev väldigt lyckad.


Tur att det är minst 2 år kvar till nästa konfirmation. 


Såå trött man är  sitter här i sängen och orkar inte ta mig för något lilltjejen sitter och tittar på fem myror........

Skönt med kortvecka denna vecka, hoppas min resa ner till in kompis utanför Lidköping blir av, åker isåfall på Fre och blir borta till på Sön, härligt!!!!!!!!!


Valborg blir vi hemma hos några vänner ska bli trevligt!!!!!!!!!

Tors bara LATA oss, kanske små pyssla lite här hemma.


Nu ska jag fortsätta att bara lata mig klockan är ju faktist barta 18:25.


HÄRLIGT!!!!!!!!!!!!!! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards