Direktlänk till inlägg 7 februari 2008

Har spelat Guitar Hero med lilltjejen

Av ************ - 7 februari 2008 17:41

Vad roligt och mysigt vi haft det i dag, bakat bullar och gjort kaka och haft picnic i vardagsrummet.


Allt bara för att Nellie inte kunde gå på Mamma Mu med dagiset i dag just för att hon varit hemma och är sjuk.


Är hemma i morgon med så hon blir rikigt frisk och kan gå på dagis hela våren*ler*


just nu så spelar vi guitar Hero, jag kan säga att min 5-åring är bättre än vad jag är.


ska gå och fortsätta spela hörs snart! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 21 april 2009 07:00

Men än har jag lite tid över, men just då man sätter sig vid datorn så går tiden så fruktansvärt fort.   Vi har ju ingen tv i sovrummet längre så nu lever jag med datorn/internet typ 24/7 känns det som, nej så illa är det nog inte(jag läse faktist en...

Av ************ - 13 april 2009 08:38

Fattar inte vart tiden tar vägen påskledigheten är snart slut, men det blir ju bara en kort vecka som kommer skönt!!!!!   I Fre hade vi gäster på lite em fika,  prövade på ett nytt recept som faktist blev väldigt lyckat, en kladdkaka som smakar preci...

Av ************ - 11 april 2009 00:26

Oj vad tiden går, fattar inte vi är redan i nne i April och snart är det sommar!   Vi har hunnit avverka en underbar vecka i fjällen och jag har hunnit fylla år, ja tiden går fort.   Det har hänt en hel del i mitt liv de senaste mån och jag håller på...

Ovido - Quiz & Flashcards