Alla inlägg den 19 februari 2008

Av ************ - 19 februari 2008 18:50

Känner mig så duktig, lyckades faktist få hem den låten, den är sååå himla bra!

Skulle sedan få över den till dotterns tlf tror ni det gick, nej så klart, så var det med Magnus Uggla låten Pärlor till Svin den är ju oxå himla bra, men så klart går det inte att få över just dom låtarna.......varför????


Sitter här annars och funderar på vad jag ska äta, slängde i mig en Pizza på Pizza Hut i går, så i dag har jag försökt ta det lite lugnt med ätandet.


Är helt slut i kväll, har ju skuttat omkring med en massa 4-6 åringar, ett intensivt gympa pass men roligt är det dock blir jag lite nervös då alla föräldrar sitter på bänken och tittar på sina barn då dom är just vid min station, hm....undras om dom tänker vad är det för en inkompetent människa och ska ha hand om mitt barn m.m


Nu ska jag ta nåt att äta och sedan blir det nog lite städning av kök, så blir det ju då man inte hunnit vara hemma, sen blir det ett avsnitt av sjukhuset och ja bygglov med snyggingen själv från Let`s Dance är det inte Matte han heter.


Sportlov nästa vecka själv kommer jag knappt märka av det en annan jobbar ju som vanligt, men jag kommer ju ha mina 2 äldre barn hemma en del så det lär nog märkas på jobbet om inte annat, tlf kommer att gå varm med frågor, får jag äta det, får jag göra det, Robin slåss, mamma Nicki är jobbig bla bla bla.............har inget minne av att jag och mina syskon tjaffsade så mycket då vi var små, men vi bråkade ju aldrig enligt min mor som säkert alla mödrar säger.........eller hur!

Ja, ja men jag är glad att jag har mina 3 barn, dom är de finaste som finns och snart har jag bara skol barn, det känns inte helt fel, det går åt rätt håll i allafall.


Nu måste jag gå och få i mig nåt magen börjar knorra.............


kram på er vi hörs snart igen!

Ovido - Quiz & Flashcards