Alla inlägg den 26 februari 2008

Av ************ - 26 februari 2008 21:06

Guud vad roligt vi haft, vi har bara varit och haft såååå mysigt!!!!!


Dom andra är på Hockey, ja Nicki oxå, kul för henne, det värsta är väl att jag har lite dåligt smavete, började skälla det första jag gjorde då jag kom hem, varför står Yoggin framme, varför ser det ut som det gör ni har ju varit hemme hela dagen, ingen disk nerplockad i maskin, snacka om att jag höll på att få dåndimpen och inte nog med det..........i vardagsrummet sitter Pappan till Nicki´s kompis i  vardagsrummet (Han skulle hämta sin dotter) utan att jag visste om det och inget säger barnen, jag tror jag höll på att döööö!!!


Det var ju inte så att jag menade att skälla, men jag ville väl bara få ut hur frustrerad jag var över att det såg ut som det gjorde och barnen har inte gjort något under hela dagen okej......jag vet dom har ju faktist sportlov, känner kanske att jag har ännu mer rätt att kräva att det ska vara lite ordning.


Men det mest pinsamma var att jag gick på och pappan till den här flickan hörde hur jag skällde, men som tur är så vet han hur jag är men ändå!!!!


Jag och Nellie åkte ner till Mc Donalds och åt lite, bara vi två, sedan hittade vi en barnbok på rean åkte hem och myste och läste och ja.....det var en kul grejj Nellie slängde ur sig, hon skrattade och sa  "Jag skrattar så att jag får damp!!"

Det var en ganska rolig kommentar!

Hon somnade med ett leende, då känner man sig som en ganska bra mor *ler*



Ovido - Quiz & Flashcards