Alla inlägg den 15 februari 2008

Av ************ - 15 februari 2008 21:30

Snacka om att man inte är lika smidig som tidigare då man var yngre, höll ju på att slå ihjäl mig då jag skulle gå ner från en stol idag.

Är helt öm i hela kroppen och jag kommer bergis att ha världens blåmärken i morgon men det kommer väl inte att synas på min kropp i och med att hela jag är svart som en neger (oj...jag menar inget illa mot mörka människor, jag är ju en själv!)


Får se om jag kommer upp ur sängen i morgon, tur att det är Lördag i morgon.



Av ************ - 15 februari 2008 16:31

äntligen Fredag!!


Vad tiden går fort fattar inte vart den tar vägen.

Vi ska snart iväg och handla lite inför helgen, lite Fredags mys, det är ju bara ett måste.


Guud vad jag tycker om mina barn på jobbet, dom är såååå goa och fina och så blir man så varm av deras underbara kommentarer som dom ger en.

Blir så varm när jag tänker på dem!!!


Tror jag ska utmana maken på singstar i helgen, han har redan sagt att han kommer och vinna över mig och det retar mig nåt så otroligt!!!!

ja, jag vet jag är en dåligt förlorare!

Men i Guitar Hero är det kört, det har jag insett.


Nu ska jag ta itu med hemmet och få lite helg och ta hand om barnen.


kram på er alla som jag känner!!


kram!

Ovido - Quiz & Flashcards