Direktlänk till inlägg 3 september 2008

sitter här och har det ganska små tråkigt

Av ************ - 3 september 2008 22:13

Alla sover och sover och kl är bara 22:15 och alla sover som små grisar....


Så hamnade jag i detta hur ska jag göra, ska jag ta datorn till sängen el ska jag läsa, håller just nu på och läser "När livet stannar" av Malin Sävstam, hon misste sin bästa vännina, man och 2 barn i Tsunami, HEMSKT!!!!!

När man läser boken så vill man ju bara gråta, det blir ännu mer påtagligt då man själv har barn och läsa om nån annan som misst sin familj m.m

Kände att jag ville läsa nåt som berör mig just nu, har typ läst en massa deckare m.m i sommar, har väl betat av en 6 böcker bara i Jun-Jul, alla var iof inte deckare, men nu kände jag för nåt mer som ja.......har hänt iIRL.


I dag då jag kom hem från Jobbet satt jag på mig träningskläderna direkt och stack ut och sprang  en kort runda, fick bli en på 4 km helt ok i och med att jag sprang 1 mil häromdagen och känner att jag behöver vila lite.*ler. Skavila i morrn och ut igen på fr, lör,sön. sen blir det vila till Ons tror jag, har 2 kvällsmöten nästa vecka som innebär att jag är hemma vid 20:00 båda kvällarna, sen är det lugnt i 2 ½ v.


Jag känner ju fortf. av i knäna då jag springer men så länge det inte gör ont

så kommer jag att fortsätta, nu ska det bli hårdträning, det kommer defentivt bli både vårruset och tjejmilen nästa år, men oh.... vad jag skulle vilja springa halvmaran, vi får väl se hur bra det går att träna under vintern och hur det känns i bena, annars får jag hålla mig till mina lopp som jag planerat att springa.


 nu sk jag surfa vidare lite, kolla runt lite på olika heminrednings sidor, vi flyttar ju om 7 v snart, snart, snart......bara LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 21 april 2009 07:00

Men än har jag lite tid över, men just då man sätter sig vid datorn så går tiden så fruktansvärt fort.   Vi har ju ingen tv i sovrummet längre så nu lever jag med datorn/internet typ 24/7 känns det som, nej så illa är det nog inte(jag läse faktist en...

Av ************ - 13 april 2009 08:38

Fattar inte vart tiden tar vägen påskledigheten är snart slut, men det blir ju bara en kort vecka som kommer skönt!!!!!   I Fre hade vi gäster på lite em fika,  prövade på ett nytt recept som faktist blev väldigt lyckat, en kladdkaka som smakar preci...

Av ************ - 11 april 2009 00:26

Oj vad tiden går, fattar inte vi är redan i nne i April och snart är det sommar!   Vi har hunnit avverka en underbar vecka i fjällen och jag har hunnit fylla år, ja tiden går fort.   Det har hänt en hel del i mitt liv de senaste mån och jag håller på...

Ovido - Quiz & Flashcards