Alla inlägg den 10 september 2008

Av ************ - 10 september 2008 22:54

Jag håller ju på att spara ut håret, men så har jag fått en knäpp ska jag klippa mig till den frisyr som jag hade i våras, ni som känner mig , vad tycker ni? jag trivdes igentligen väldigt bra i den, det jobbiga är som nu tex utväxten o nu är det ändå höst, så till sommarn har jag den längd jag har nu.

Jag får besluts ångest O syrran gifter sig om typ 3 v, vore kul o va fin till dess.
På tal om bröllop, har köpt klänning, en svart.... ja, ja jag vet det är inte traditionsenligt,men det struntar jag i. Dyr som 17, men jag kommer att ha den vid fler tillfällen om jag inte går upp i vikt så och det har jag inte räknat med att göra *ler*

Det blev en ärmlös kort klänning,hade velat ha en mer tight klänning nedtill, får väl försöka lägga in nåt kort på mig med den på lite längre fram.

Nu ska jag sova, än är inte veckan slut men snart o då blir det bio,fest o vila/packa.

Ovido - Quiz & Flashcards