Direktlänk till inlägg 16 mars 2008

kl 07:00

Av ************ - 16 mars 2008 07:06

Jahapp så var man uppe, vaknade 06:15, men vi gick inte upp förrän vid 6:30, så det har varit ganska lugnt, men som sagt det var ett tag sen man gick upp vid den här tiden för att ta hand om barn.


Men jag har och är sååå fruktansvärt förkyld så lite pga av det har jag sovit dåligt i natt, måste bli bättre till i morgon annars blir det inte så kul, men några dgr denna vecka ska man väl klara av, men jag vill ju så gärna ut och springa.

Men det får vänta.


Nästa helg då är det påsk, påsken är ju tidig i år. Sedan bär det iväg till fjällen, hörde att det finns gått om snö i Härjedalen.


Och snart blir man väl gammal då.............NOT!!!!

Jag blir ju "bara" 35, och då får man ju önska sig nåt riktigt fint, jag vill ju ha så mycket dyra saker, men tyvärr kan man ju bara önska sig en dyr sak.


Min önskelista är igentligen: *Crosstrainer

                                              * löpar skor som tål väta

                                              * spa helg


3 riktigt dyra saker men högst upp står någ crosstrainern, tror att det är med skonsamt för knäna om jag använder den, då räcker det med kanske 2 löparrundor i veckan och sedan 2 - 3 dgr /v med crosstrainern.

Och det blir ett sätt för David att oxå komma igång igen!


Och så finalen...............ja vad ska man säga, det var väl rätt låt som vann, men jag har lite svårt för Charlotte Perelli, kan inte säga varför, låten var ju gasnak bra, hade tippat henne på 2:a plats, trodde såååå på BWO...snyft...ja,ja vad ska man göra???


Nu ska jag ta hand om våran gulleplutt kusinen.



 
 
petra  fd blomstergränd23

petra fd blomstergränd23

21 mars 2008 14:06

hejhej jag har försökt o kommentera några gånger men jag kan inte skriva alla bokstväverna på min bärbara dator..
nettan o dom flyttar till hus i maj fick jag veta för en vecka sen ungefär..
allt bra med er annars då?
här är det bara bra.
kram petra

http://pwestermark.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 21 april 2009 07:00

Men än har jag lite tid över, men just då man sätter sig vid datorn så går tiden så fruktansvärt fort.   Vi har ju ingen tv i sovrummet längre så nu lever jag med datorn/internet typ 24/7 känns det som, nej så illa är det nog inte(jag läse faktist en...

Av ************ - 13 april 2009 08:38

Fattar inte vart tiden tar vägen påskledigheten är snart slut, men det blir ju bara en kort vecka som kommer skönt!!!!!   I Fre hade vi gäster på lite em fika,  prövade på ett nytt recept som faktist blev väldigt lyckat, en kladdkaka som smakar preci...

Av ************ - 11 april 2009 00:26

Oj vad tiden går, fattar inte vi är redan i nne i April och snart är det sommar!   Vi har hunnit avverka en underbar vecka i fjällen och jag har hunnit fylla år, ja tiden går fort.   Det har hänt en hel del i mitt liv de senaste mån och jag håller på...

Ovido - Quiz & Flashcards