Alla inlägg den 25 mars 2008

Av ************ - 25 mars 2008 19:06

Otroligt vad tiden går, satt och kikade på gamla blogg som finns länkad nedan, synd att det blev nåt strul med den förra bloggen att jag inte kunde fortsätta på den utan var tvungen att börja med en ny.


 Men så är det, det är ju bara att köra på.


Var til Tandläkaren i dag fick en tid akut, jag blev sååå glad har gått och varit så himla irriterad över en tand som det ilat i, skulle bara kolla om dom hade nån tid nu innan vi åker till fjällen, och så fick jag en i dag, så bra åkte raka vägen dit efter jobbetoch dom fixade och trixade lite  får se nu om det blev bättre.

Men snacka om att det är dyrt 600 :- bara för att fixa lite och det tog inte mer än typ 15 min.


Nu ska jag läsa för lilltjejen, dom andra är på Hockey "igen"





Ovido - Quiz & Flashcards