Alla inlägg den 24 mars 2008

Av ************ - 24 mars 2008 17:18

vill jag bara skriva några rader.


Det är så kul att se att folk läser bloggen, några vet jag går in i bland, men så undrar man i bland vilka är dom alla som läser??

Som i dag har jag jag haft 19 besökare......JÄTTEKUL!


Har just kommit hem från fåris (våran fårhagae) bakom skolan, vi har byggt koja jag och Nellie och det var sååååå mysigt, har ju blivit pikad av  maken at jag inte varit ute och lekt nåt alls med Nellie denna helg vilket han varit och som han sååå gärna har påpekat oxå.


Så nu tog jag mig i kragen och gick ut slutade med att vi var ute i 1 ½  timma , var tvugna att gå in tillslut, lite kallt blev det allt.


Vilken mysig påsk vi haft, bara umgåtts med familj och vänner.

Känns som att det är Söndag i dag fast det är Må, skönt....man står ut då man vet att det bara är 4 arbetsdagar denna vecka.


Nu ska vi snart åka och handla lite mat, barnen har ju påsklov denna vecka så jag msåte se till att det finns lite mat till dom, så att dom inte svälter dom stackarna.....fast jag tror att dom reder sig ganska bra själva och jag tror att dom kommer att tycka det är ganska skönt utan  oss hemma på dgr.


Vad sent det blev i natt kom hem från våra kompisar i natt vid 00:20, det har blivit så sena kvällar.......inte bra!!!!!!!


Nu ska vi åka............vi hörs alla glada! 

Ovido - Quiz & Flashcards