Alla inlägg den 26 maj 2008

Av ************ - 26 maj 2008 13:05

Ser att det var ett tag sedan jag skrev, har tänkt att lägga in lite info om vad som händer osv, men har helt enkelt inte orkat.


Ska snart hämta dottern på dagis slutade tidigt i dag vilket jag brukar göra på Må men jag var tvungen att komma hen en ½ och varva ner lite innan jag hämtar dottern.


Guud vilken helg det varit.


Sonen satt en köttbit i halsen i fre, han kunde andas osv, fick upp en liten bit men fortf. satt en bit kvar.

Maken och sonen drog iväg till Karolinska i Huddinge och dom blev hänvisade till Karolinska i Solna, där väntar dom i några timmar och under tiden kommer den andra biten upp "skönt"

Kl 00:00 fick han komma in och röntgas och man såg nån slags skugga på bilderna , dom blev kvar över natten jag for iväg kl 2:30 till Solna med lite grejjer och for hemmåt sedan.

Vad ynklig han såg ut att vara våran "lilla" kille som är lika lång som sängen var.

Allt gick bra, det man var orolig för var att det kunde vara en brusten matstrupe el luftstrupe eller att han skulle få en infektion.


Usch så himla läskigt det var, men allt gick bra och han var på åtekontroll i dag, man ville inte skriva ut honom utan att ha kollat upp allt ordentligt.

BRA sjukvård måste jag säga!!!!!


Vad mycket det är i Maj, barnen ska på utflykter hit och dit och ja skolresor hit och skolresor dit.

Men snart är det som sagt Sommarlov för barnen, gläds så med dom, de förtjänar dom så mycket som dom sliter med skolan under året som går.


Oh...sen måste jag ut och springa ikväll, nästa vecka går ju Vårruset av stapeln, fick inte till nån runda i helgen pga allt som hänt.


Nehäpp undras om den där ½ timman snart har gått, ska snart gå iväg och hämta lilltjejen.


Presentation

Omröstning

Vad gör du här?
 Stammis läsare
 läser då och då
 läser för första gången
 läser inte hamnade bara här
 Känner mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards