Alla inlägg den 2 december 2008

Av ************ - 2 december 2008 18:40

I går kom bordet, det är såååå fint, svart bord tillsammans med våra nya stolar som är såååå sköna.

Ska lägga in lite bilder på bordet inom kort, nu väntar vi bara på soffan.


Har varit iväg till läkare i dag, vaknade med feber, maken sa att jag skulle ta tempen och  blev alldeles chockad då tempen visade på 38.7, hade han inte sagt att jag skulle kolla tempen då hade jag proppat mig med Ipren och sedan åkt till jobbet, men nu har jag gått och hostat i 5 v så jag tog mig tillslut till läkare och där konstaterade man att jag har lunginflammation.

Så nu ska jag vila ifrån jobb och allt i en v, känns både skönt och trist, jag tycker så mycket om mina arbetskamrater och sätter dom i en jobbig sits, men så är det.


Hade tänk och baka lussebullar i helgen, men jag orkade inte, men det blev lite pepparkaksbak, så då plåtarna var inne i ugnen så åkte avdentspyntet fram.


Jag är ingen älskare av julpynt, blev nog väldigt för mycket av det då jag bodde hemma, visst är det mysigt samtidigt med tomtar och allt, men jag tycker samtidigt att det blir så stökigt.

Så i i vårt hem så kommer tomtarna fram lagom till Lucia så jag inte hinner tröttna sedan åker de bort ganska snart efter Jul.


 Så är det, tur att man är olika en del gillar Julpynt, andra gillar det mindre och jag tillhör väl den skaran*ler*


Så är det, nu ska jag ta hand om mig och mina lungor ....*ler*


kram på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards