Alla inlägg den 18 juni 2007

Av ************ - 18 juni 2007 17:08

Dom två äldsta har varit hemma hela dagen , dom har ju sommarlov, dom lyckostarna!


Varför tog man inte vara på den tid man hade då man själv hade sommarlov??


Telefonen ringde inte en gång på förmiddagen på jobbet, började nästan undra när dom skulle till och börja ringa och tjata om det ena med det 3:dje.

Men jag tänkte det börjas nog på em, och mycket riktigt, tlf gick i ett under en timmas tid nu på em.


Hade gett dom uppdrag att städa lite, vilket inte var så populärt, men jag säger det, ska dom vara hemma hela dgr och inte göra ett dugg, då kräver jag att barnen hjälper till lite här hemma.


Så ny ska jag börja laga mat pastasås med spagge.


Tack David och Lina för i helgen, var jättetrevligt.

 Nellie var trött, därav hon var så grinig då vi skulle hem, hon sov hur länge som helst på Sön.


Ha det så gott alla glada 

Presentation

Omröstning

Vad gör du här?
 Stammis läsare
 läser då och då
 läser för första gången
 läser inte hamnade bara här
 Känner mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards