Direktlänk till inlägg 20 maj 2007

Hemkomna från Småland

Av ************ - 20 maj 2007 17:14

Vi har haft SÅ trevligt hos makens systrar i helgen.


Vi var till ena syrran på Tors, då hade våran lilla tjej jättekul, hon har ju kusiner som är lika gamla som henne, jättekul!


Sedan var vi till den andra svägerskan och dom har ju kusiner till våra barn som är lika gamla som våra 2 äldsta.


Så vi var under samma tak i med 2 blivande tonåringar i huset, det märktes kan jag säga, dom har blivit så stora pluttarna, minns då dom var små och vi träffades väldigt mycket, gick upp varannan morgon tidigt och "lekte" med dem, nu får man vara glad om man ser dom under dagen*ler* , och när dom är i närheten så bara ser man inte dom utan man HÖR dom.


Vi var in till Värnamo i Lör, köpte då mobiltelefon, det var väldigt kul, inte den jag tänkt mig, men en lika bra med alla funktioner.


 Börjar få lite ångest, vill så gärna börja springa igen, men så i helgen hade jag sååå ont i knät. Börjar som sagt att få  ångest, om mindre en mån så ska man springa blodomloppet med jobbet, tackade nej till Vårruset, kände att det skulle bli för mycket med två lopp på en v, då jag inte hunnit träna sedan i Mars, känns jätte frustrerande!!!

 Har ju sprungit hela vintern i minusgrader och samtidigt längtat  till våren då man bara kan ge sig ut i spåret.


Okidoki, men nu i v ska jag börja gå/fort så kanske man kommer i gång snart.


Är fortfarande inte bra från förkylningen, fattar inte???


Blir hemma i morgon, känner mig jättedassig i dag, lika bra att vara hemma så att man blir riktigt frisk och inte går och är halvdann, jag ska ju för 17 orka ta hand om ett gäng  härligt snorigt underbara barn i v, man ska ju ORKA!!!


Maj mån alltid en mån full av aktiviteter, har man tre barn så har man, går inte att sitta och rulla tummarna, tur att dom båda äldsta är så pass stora att dom reder sig ganska bra själva, men man ska ju fortf. ränna på 100 saker.


Nu ska jag gå och ta en skön dusch och låta allt bara rinna av en, glömma att jag är dassig, glömma allt man har att göra, packning som står i hallen och bara signalerar " packa upp mig, packa upp mig"


ja, ja jag vet att det lät töntigt, men det är så är det.


Ha en bra kväll.



 
 
Ingen bild

Lina

21 maj 2007 15:40

Du det kan inte vara så att du som jag har börjat bli lite känslig mot pollen på gamla dar? Jag har börjat nalla av Davids allergitabletter och min sk förkylning blev bättre!/Lina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 21 april 2009 07:00

Men än har jag lite tid över, men just då man sätter sig vid datorn så går tiden så fruktansvärt fort.   Vi har ju ingen tv i sovrummet längre så nu lever jag med datorn/internet typ 24/7 känns det som, nej så illa är det nog inte(jag läse faktist en...

Av ************ - 13 april 2009 08:38

Fattar inte vart tiden tar vägen påskledigheten är snart slut, men det blir ju bara en kort vecka som kommer skönt!!!!!   I Fre hade vi gäster på lite em fika,  prövade på ett nytt recept som faktist blev väldigt lyckat, en kladdkaka som smakar preci...

Av ************ - 11 april 2009 00:26

Oj vad tiden går, fattar inte vi är redan i nne i April och snart är det sommar!   Vi har hunnit avverka en underbar vecka i fjällen och jag har hunnit fylla år, ja tiden går fort.   Det har hänt en hel del i mitt liv de senaste mån och jag håller på...

Ovido - Quiz & Flashcards