Direktlänk till inlägg 16 maj 2007

ont i halsen o om 35-års festen.....långt så sätt er till rätta.

Av ************ - 16 maj 2007 22:46

Jo, i dag har jag ont i halsen, men så är det. Ska inte klaga, finns dom som har det värre.

Angående festen jag hade, det blev så himla lyckad!!

Hade planerat den i 1 månads tid, maken hatar överraskningar, men detta fick han ta.

All denna tid som jag fick gå o ljuga för honom var nog en av dom roligare grejjer som jag gjort.

Som en dag då maken ville till Outlet i Barkaby, jag älskar det stället, men denna gång gick alla mina pengar(barnbidraget) som jag förvaltar till hans fest som han inget visste nåt om.
Så jag kände inte för att åka dit,hade ju inga pengar!

Min käre man trodde att jag blivit galen, att jag redan gjort av med alla pengarna, han kunde ju inte veta, skyllde på att jag beställt en dyr grejj åt honom på nätet.

Dagarna gick, jag gjorde allt i smyg planerade in i det sista.

så när dagen äntligen var inne, så drog en kompis till oss ut maken på en golfrunda dom var borta i 5 h, jag körde runt som en tok fram o tillbaks.

När tiden äntligen var inne o folk hade kommit på plats, kom killarna tbx, dom kom till lokalen där vi var o det var en sån rolig syn o se.. maken blev alldeles chockad.

Han kunde verkligen inte prata på en stund... så himla kul.

Till er som jag/vi känner som läser detta,förlåt att ni inte blev bjudna,tyvärr kunde jag inte bjuda alla som jag önskat, var tvungen att ha det litet, vi har så många vänner att vi inte hade fått plats där vi var o som sagt maken hatar överraskningar, men jag visste om det bara kom ett 20- tal så visste jag att jag skulle bli förlåten.

Gjorde en tipspromenad om maken, det var oxå en rolig grejj!!

nu kanske jag har tröttat ut er, detta var bara i korta drag om hur det gick till.

Jag kan verkligen rek. att göra en sån här grejj, det som blev dyrt,det var ju allt vin O öl o inköpta smörgåstårtan.

Happ, så var det med det.

Grannarna retas med mig, dom säger att nästa år är det min tur o då minnsan.....ja,ja mycket prat o lite verkstad, Den som lever få se.....

Nu ska jag snart sova, ska läsa en stund, borde igentligen inte ligga här, borde packa nu, då alla sover, men jag orkar inte!!

I morrn bär det iväg till mina underbara Svägerskor, dom bor i Småland, som några av er vet, stannar där til Sön fm, ska på Sön ev åka till Farsta o se om mobiltelefonen som jag ska bli ägare har kommit....blir galen!!!

I snart 2 v har jag väntat på Sony Ericsson K550i ska beställas till telenor butiken, men tror ni att den beställts, nejdå vicka slöfockar dom är.

Ja,ja vad är det man brukar säga den som väntar på något gott....

Nu måste jag snart sluta, förresten det där med ont i halsen o att dricka te med honung, det måste vara en bluff. Jag har minnsan druckit det i några dgr innan jag nu fick ont i halsen, men NU har jag ont i halsen.

Ha en skön helg ni alla o njut av ledigheten.

kramiz!!
,

 
 
Lina

Lina

19 maj 2007 15:14

Tja! Verkar som en kul fest, kul att du lyckades hålla det hemligt!! Hoppas att ni har det bra i Småland! Vi hörs! Kram Lina

http://www.livifarsta.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 2 maj 2009 01:33

01:33 och som vanligt är jag sist med att somna men så är jag dock oxå sist med att gå upp på morgonen då det är helg.   Fast nu i helgen har vi trevligt besök vänner till oss sover över hos oss, vi har haft såååå trevligt i dag, grillat, gått promen...

Av ************ - 21 april 2009 07:00

Men än har jag lite tid över, men just då man sätter sig vid datorn så går tiden så fruktansvärt fort.   Vi har ju ingen tv i sovrummet längre så nu lever jag med datorn/internet typ 24/7 känns det som, nej så illa är det nog inte(jag läse faktist en...

Av ************ - 13 april 2009 08:38

Fattar inte vart tiden tar vägen påskledigheten är snart slut, men det blir ju bara en kort vecka som kommer skönt!!!!!   I Fre hade vi gäster på lite em fika,  prövade på ett nytt recept som faktist blev väldigt lyckat, en kladdkaka som smakar preci...

Av ************ - 11 april 2009 00:26

Oj vad tiden går, fattar inte vi är redan i nne i April och snart är det sommar!   Vi har hunnit avverka en underbar vecka i fjällen och jag har hunnit fylla år, ja tiden går fort.   Det har hänt en hel del i mitt liv de senaste mån och jag håller på...

Ovido - Quiz & Flashcards