Alla inlägg under april 2007

Av ************ - 7 april 2007 11:34

maken och Sonen ville kolla på Hockey i dag, ville inte alls åka bort, arghh...vilket gnäll. Ja, vi var bortbjudna till några goda vänner på em.Men när vi väl infann oss hos dem, så hade vi hur trevligt som helst!Kom hem sent vid 23 tiden då började det kollas på Hockey här hemma.Jag minns inte ens vilka som förlorade, det var iallfall MODO-HV71Som att välja mellan Pest eller Kolera.

Av ************ - 7 april 2007 11:31

Så var Svåger med familj hos oss i dag, den traditionella påsklugnet infann sig i år oxå, med god mat och letande av påskägg.Maken säger att han inget påskägg vill ha, vem tror ni är mest uppspelt då påskäggen skall letas fram...Gissa!!!

Av ************ - 6 april 2007 11:30

sov ut ordentligt i dag, gick upp väldigt väldigt sent, nu när barnen börjar bli stora så kan man äntligen få ta igen den tid man inte fick sova då dom var små.I dag har vi bara tagit det lugnt, ingen större engemang från våran sida.

Av ************ - 5 april 2007 11:28

en långhelg stundas här framöver, ska bli så skönt med ledighet.Jobbade ½ dag i dag, skönt.Ska handlas mat inför helgen.

Av ************ - 4 april 2007 11:39

Tog klivet till att ev bli skådespelare,var påskkärring idag på jobbet, ja ni som inte vet så jobbar jag på en förskola, och det var jättekul, mina dolda talanger kom verkligen fram.Kul var det sedan intog vi en påsklunch, som var god!

Av ************ - 1 april 2007 11:17

Jahap så var det födelsedagsdags igen.Hela 34 blir man, åren går.Jag är glad att jag är klar med allt barnnafödande iallfall.3 barn + 2 icke fullgångna graviditeter.Här skall sattsas för fullt på att få en kropp som jag själv står ut med och ett + i kanten få en bra konditionTror ni det hjälp att springa 2 ggr i veckan sedan i Okt, det undrar jag det, inte syns det iallfall.Men vad brukar man säga skam den som ger sig.Fick iallafall en puls klocka av maken som jag så länge önskat mig.Så så fort jag är frisk i benet då blir det springa av här igen.Ha det så bra alla där ute.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad gör du här?
 Stammis läsare
 läser då och då
 läser för första gången
 läser inte hamnade bara här
 Känner mig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards